Wednesday, February 8, 2012

MAKANAN BUKAN PERIUK API #2



Alhamdulillah, selepas MAKANAN BUKAN PERIUK API #1 diadakan pada bulan lepas, kami dapat teruskan lagi dengan MAKANAN BUKAN PERIUK API #2 (MBPA#2) yang kami plan lebih awal, lebih tersusun kaedahnya. Moga moga tidak lagi berlaku seperti yang lalu. hihi.

Ada orang tanya, kenapa kita tak join Food Not Bomb aja? sebenarnya, MBPA ni kita buat lain sikit yang mana kita lebih kepada individualis yang ingin melakukan kerja amal ni. kira kami ni tak kisah siapa yang nak join, atau siapa yg minggu ni join minggu depean tak join. dan kami juga bukan satu movement atau kolektif atau dari mana mana komunitas. dan insyaALLAH, kami akan bergerak secara menyeluruh yang mana kami cari sendiri si gelandangan tersebut.

so, kepada yang ingin join benda ni, dialu-alukan, kat laman blog ni ada gua punya ofisial fesbuk, boleh PM terus ke gua, atau email gua pun bisa aja :) gua hanya mampu hadiahkan Terima Kasih aja kepada yang sudi membantu dan support kami. selebihnya, gua serah pada Yang Esa untuk membalasnya. InsyaALLAH.







Santai sambil memasak :D





dfnheartcore

1 comment:

Anonymous said...

ada lagi ke gelandangan di Malaysia